fbpx

Leg je eigen design-bibliotheek aan

met Geen reacties

Inspiratie kom je dagelijks tegen. Op straat, online of via de media. Maar hoe ga je met al die input om? En hoe bewaar je al deze bronnen, zodat je het later ook daadwerkelijk terug kan vinden? We vertellen graag hoe je dit kan doen en hoe je hier bewust mee om kan gaan.   Laat je inspireren Als je aan een nieuw project gaat beginnen of een nieuwe huisstijl wilt neerzetten, dan is het maken van een moodboard altijd … Lees meer…

Even voorstellen: Chelsey

met Geen reacties

Loop je stage bij Studio Rodenhuis? Dan mag je daar ook altijd even over vertellen, we laten onze stagiaire even aan het woord: “Hoi! Ik ben Chelsey ter Heide, 19 jaar oud en loop vanaf 9 september 2019 als stagiair mediavormgever bij Studio Rodenhuis. Niet alleen volg ik de MBO-opleiding Mediavormgeving op het Mediacollege in Amsterdam, ik zal mij de aankomende maanden bezighouden met de vormgeving van Studio Rodenhuis en haar klanten. Het leukst vind ik het werken met Adobe … Lees meer…

Houd ruimte vrij

met Geen reacties

Als je een hardwerkende ondernemer bent is het normaal om soms een beetje druk te zijn, maar wanneer ben je té druk? Wanneer je agenda helemaal vol staat met afspraken, je het ene na het andere overleg hebt en je jouw klant niet veel tijd kan geven; dan is het soms goed om een beetje gas terug te nemen. Deze week vertellen wij je hoe je een ruimte overhoudt in je agenda en in je hoofd.    Ademruimte Als je … Lees meer…

Communiceer op een positieve manier

met Geen reacties

Jouw boodschap is makkelijk op een poster of flyer geplaatst. En jouw website is vast ook goed gevuld met jouw aanbod. Maar… hoe breng jij dit eigenlijk over? Zet je neer hoe geweldig jouw diensten zijn? Of maak je liever een echte connectie met jouw klant?   Eerst luisteren Iedereen wil gehoord worden en door te luisteren zal je zeker ook een positieve indruk achterlaten. Niet alleen handig in een gesprek, maar zorg ervoor dat je dit ook toepast in … Lees meer…

Even voorstellen: Destiny

met Geen reacties

Loop je stage bij Studio Rodenhuis? Dan mag je daar ook altijd even over vertellen, we laten onze stagiaire even aan het woord: “Hoi! Mijn naam is Destiny van de Pol, ik ben achttien jaar oud en volg de mbo-opleiding mediaredactie medewerkster op Landstede in Zwolle. Vanaf 26 augustus loop ik stage bij Studio Rodenhuis als stagiaire communicatie. Ik houd me voornamelijk bezig met het bijhouden van de sociale media (planning), daarbij schrijf ik stukjes tekst voor studio Rodenhuis en … Lees meer…

Denk ‘out of the box’

met Geen reacties

Ook voor ons ondernemers bestaat de valkuil om in je comfortzone vast te zitten. Want hoewel het comfortabel kan voelen, is altijd denken binnen de gebruikelijke kaders vooral heel gevaarlijk. Niet uit je comfortzone durven stappen en kiezen voor de bekende weg kan leiden tot geen groei van je bedrijf, niet eruit springen, 13 in een dozijn zijn, vasthangen in tijdrovende rituelen en nog meer situaties die je liever vermijdt. Deze week vertellen we hoe je zorgt dat je ‘out … Lees meer…

Creëer rust in je hoofd door ‘to-do’ lijstjes

met Geen reacties

Niets fijners dan voldoende werk als ondernemer. Toch kan het soms ook best overweldigend zijn als de opdrachten binnenstromen en je alle ballen hoog moet houden. Bij Studio Rodenhuis houden we van die pieken. Maar het vraagt ook best wat van het team. Een van onze trucs om rust in ons hoofd en dus ons werk te houden, is het maken van to-do lijstjes. Door je werk in te plannen, laat je de stress los dat je alles nú moet … Lees meer…

Content is onmisbaar

met Geen reacties

Hoe zorg je ervoor dat klanten vertrouwen hebben in je merk en je product kopen? Een van de beste manieren is om zichtbaar te zijn. Als je iemand vaker hebt gezien, leer je iemand kennen. Zorg daarom dat jouw klanten jou leren kennen. En met social media is dat tegenwoordig heel simpel. Maar dan moet je wel zorgen voor goede content. Deze week een paar handige tips voor jouw content. Maak doelen Het eerste wat je wilt doen als je … Lees meer…

Vacature stagiair media vormgever

met Geen reacties

Stage lopen bij het leukste upcoming ontwerpbureau van Lelystad? Wij hebben plek voor een stagiair grafisch ontwerper / media vormgever. Wat vragen wij van jou? • creativiteit • out-of-the-box denken • zelfstandigheid • hands-on-mentaliteit • kennis van Adobe CC • goede beheersing Nederlands taal in woord en schrift • kunnen omgaan met iMac/OS • je bent 3e of 4e jaars Wat zou ook fijn zijn? • goede beheersing Engelse taal in woord en schrift • kennis over social media • … Lees meer…

Kies de juiste lettertypes voor jouw huisstijl

met Geen reacties

Je ziet ze veel langskomen. Ondernemers met zelfgemaakte visitekaartjes (logo is daarbij ook vaak van eigen hand) die ze trots uitdelen. Er is een leuk lettertype gekozen en soms staat er ook een afbeelding bij als beeldmerk, vaak gemaakt door een ‘handig’ familielid. Logo klaar, kaartje klaar. En alle folders, ander materieel en de website krijgen ook een of meer leuke lettertypes. Een huisstijl is geboren… toch?    Wat wil je uitstralen? We snappen het heel goed dat, wanneer je … Lees meer…

‘Story telling’ wat voor boodschap wil je laten zien

met Geen reacties

We kennen ze allemaal (en misschien maak je er jezelf ook wel eens schuldig aan). Ondernemers die droge feiten spuien over hun bedrijf en niet snappen waarom het niet aanhaakt. Hoewel goed bedoeld – je moet immers ergens beginnen met je marketing – heeft het zelden het effect wat we willen. We willen dat klanten aanhaken en enthousiast worden over ons bedrijf. Maar als je heel eerlijk bent dan voel jezelf ook dat er iets mist in zo’n verhaal. Namelijk … Lees meer…

Luister meer… Praat minder…

met Geen reacties

Een tijdje geleden waren we op gesprek bij een mogelijke samenwerkingspartner. Het ging niet om een specifieke opdracht, maar meer om krachten te bundelen en zo samen een completer pakket aan onze klanten te kunnen bieden. Het waren heel lieve mensen en er was een goede portie vakkennis aanwezig. De samenwerking? Die kwam er niet. En dit had te maken met een heel belangrijk element in de communicatie.   Luisteren Communiceren betekent praten, maar ook luisteren. Met aandacht luisteren naar … Lees meer…

Een foto zegt meer dan duizend woorden

met Geen reacties

Stel, je hebt een hele mooie actie / product / dienst… iets dat je aan iedereen wilt laten zien. Je praat erover, schrijft erover, promoot het op zoveel mogelijk kanalen. Maar het lijkt wel of bijna niemand het opvalt. Het lukt je niet om mensen aan jouw boodschap te binden. Mensen kijken er simpelweg langsheen, bladeren verder, scrollen door… Iets lijkt er te missen, maar wát?   Voeg emotie toe Versterk jouw boodschap door er visueel iets aan toe te … Lees meer…

Gewoon ‘doen’!

met Geen reacties

Online marketing is niet meer weg te denken als je met de branding van je business bezig gaat. Maar als je niet weet waar je moet beginnen kan het best overweldigend zijn. Daarom hebben we deze week een paar mooie tips voor je om er nu mee te beginnen. Want daar begint jouw online marketing mee: gewoon ‘doen’!   SEO SEO is een term die je om de oren vliegt als je in de online wereld een plek wilt veroveren … Lees meer…

Klaar? Streep erdoor!

met Geen reacties

Soms lijkt er geen einde te komen aan het werk. De ene dag kan nog voller voelen dan de andere. En vooral klussen die wat langer tijd nemen voelen soms oneindig. En zelfs als de afronding van een project in zicht komt, kun je alweer worden opgeslokt door nieuwe projecten en opdrachten die oppoppen. Niets heerlijkers dan voldoende werk als ondernemer. Toch hebben we het deze week even over waarom het zo belangrijk is om stil te staan bij het … Lees meer…

Kies de kleuren in jouw ontwerp met zorg

met Geen reacties

Bij het werken met kleur in je ontwerp kun je niet zorgvuldig genoeg zijn. Hoe vaak merk je niet dat een printje van iets op papier opeens een compleet andere kleur heeft. En zelfs op de beeldscherm van je collega kan het een wereld van verschil zijn dan op je eigen scherm. Hoe zorg je ervoor dat de kleur die je kiest echt de juiste kleur is?   Kleuren en hun betekenis Zorgvuldigheid is dus heel belangrijk bij het kleurgebruik. … Lees meer…

Gebruik vectorbestanden voor een strak resultaat

met Geen reacties

“Een plaatje is gewoon een plaatje toch?”, is wat vele mensen denken. De meesten kennen het verschil niet tussen 72 dpi en 300 dpi, laat staan dat de term vector ze iets zegt. Niet gek natuurlijk, als je hier verder eigenlijk nooit iets mee te maken hebt. Maar in de wereld van design, reclame, marketing en communicatie is het toch handig om te weten welk type bestand je waarvoor gebruikt of in ieder geval te begrijpen wat wat is 😉 … Lees meer…

Houd het kort

met Geen reacties

Je bladert in de krant en ziet de ene na de andere advertentie voorbij komen. Één trekt de aandacht van je. Het is een smakelijk sfeerbeeld van een Thais restaurant, met een slogan, logo en de adresgegevens. Zo simpel. En het werkt. Want nu zit je te denken aan een bezoekje aan dit restaurant. Daarnaast staat nog een advertentie. Je kan niet meteen zien waar het over gaat en het trekt je ook niet om dit verder te bekijken vanwege … Lees meer…

Bouw een waardevol netwerk op

met Geen reacties

Als ondernemer kun je niet zonder je netwerk. Het is een ideale bron voor nieuwe klanten, samenwerkingspartners en mond-tot-mond reclame. Mits het natuurlijk een echt waardevol netwerk is. Maar een waardevol netwerk opbouwen. Hoe doe je dat? Deze week delen wij graag een paar handige tips hoe jij netwerken naar een hoger niveau tilt dan alleen je flitsende visitekaartjes uitwisselen.   Ben zuinig met je visitekaartjes Laten we meteen eens beginnen met die visitekaartjes. Hoewel jij natuurlijk super trots bent … Lees meer…

Kies origineel beeldmateriaal

met Geen reacties

Het lijkt zo makkelijk. Je schrijft een blog en om het af te maken pluk je nog even snel een waanzinnig mooie foto van Google af die perfect bij jouw stukje tekst past. Klaar is Kees! Je zet jouw blog inclusief de foto op jouw website en deelt deze uiteraard ook op alle social media kanalen. Nu hopen dat veel mensen jouw geschreven stukje gaan lezen en jouw website veel bezoekers trekt. En dat lukt je! Jouw blog wordt overal … Lees meer…

Controleer altijd de eisen van de drukker

met Geen reacties

Helemaal trots stuur je jouw zelfgemaakte ontwerp naar de drukker, net op tijd voor de deadline van aanleveren. ‘Dit worden gave flyers!’ En je kan niet wachten tot ze gedrukt en wel binnen zijn. Je wilt je net op iets anders storten totdat je ziet dat de drukker jou een mail terug heeft gestuurd. Ze geven aan dit niet te kunnen drukken. Ondertussen heb je de deadline gemist en de leverdatum wordt één dag verschoven. Nu komen ze te laat … Lees meer…

Kies de juiste kleuren voor wat je uit wilt stralen

met Geen reacties

In 2016 kwam Jedidjah van Pure Creation (ja, die leukerd waar we nu veel mee samenwerken!) bij Lisette met een vraag over haar branding. Na een hele tijd een door haarzelf ontworpen logo gebruikt te hebben, was zij toe aan de volgende stap met haar bedrijf. Hiervoor wilde ze graag een origineel en professioneel logo. Of wij dit voor haar wilden ontwerpen en o ja, ze had wel kleurwensen: “Ik houd van roze en wat ik absoluut niet wil is … Lees meer…

Wees actief op social media, maar wees selectief!

met Geen reacties

Een van de grootste uitdagingen waar je als ondernemer tegenaan loopt als je social media inzet, is dat het domweg tijd kost. Veel tijd! Want met 1 berichtje in de week ben je er niet. Het gaat om interactie, posten, alert zijn op nieuws… En dan vooral ook weer niet te veel berichten plaatsen. En het moet ook nog een beetje interessant zijn. En op elk kanaal werkt het ook nog eens echt heel anders. Een social media kanaal goed … Lees meer…

Less is more

met Geen reacties

Grafisch ontwerpen is geweldig. Wij zijn er dol op en een goed design maakt een (marketing) boodschap direct een stuk aantrekkelijker. Maar zoals je al leest; het gaat hier om een goed design. Er zijn namelijk ook ontwerpen die er juist voor kunnen zorgen dat jouw boodschap helemaal niet overkomt. Wij delen graag onze ervaring hoe je met het juiste ontwerp jouw boodschap ondersteunt en overbrengt.   Makkelijk te verwerken informatie wordt positiever beoordeeld Het begint allemaal met rust houden … Lees meer…

Plan je pauzes

met Geen reacties

Wie kent het niet. Zo druk zijn met je werk dat je haast niet toekomt aan het nemen van pauze. Toch is het niet handig om geen pauze te nemen. Wij hebben iets heel leuks ontdekt wat het pauze nemen een stuk makkelijker maakt!   Pauze is belangrijk voor je hoofd en je lijf Wat maakt het nou eigenlijk zo belangrijk om pauze te nemen zou je denken. Vooral als je druk bent, voelt het vaak alsof pauze nemen helemaal … Lees meer…

Zorg voor een pakkende boodschap

met Geen reacties

Hoe schrijf je een marketingboodschap die klanten overtuigt? Een goede reclametekst schrijven is een vak apart. Maar met een beetje hulp kom je zelf al een heel eind. In dit artikel delen we graag tips met je voor die pakkende reclametekst met een sterke marketingboodschap.   Een goede boodschap begint met jouw toegevoegde waarde kennen Het bedenken van een pakkende marketingboodschap vraagt tijd en aandacht. Vooral als je wilt dat je boodschap duidelijk is en het jouw klant ook echt … Lees meer…

Maak eerst een proefdruk

met Geen reacties

Stel je moet 100.000 flyers over de pers laten gaan. Dan wil je dat alles goed is. En niets is zo irritant bij drukwerk dan kleuren die afwijken van het digitale ontwerp wat je had aangeleverd (of in ieder geval hoe jij het in je hoofd had). Maar hoe zorg je ervoor dat het drukwerk wat van de pers rolt goed is?   Kies de juiste drukker Handig als de kleur 100% overeen moet komen met je ontwerp én eventueel … Lees meer…

Ga samenwerkingen aan

met Geen reacties

In dit leven kunnen we niet zonder relaties. We gaan vriendschappen aan, hebben liefdesrelaties en zijn verbonden met onze familie. Als ondernemers hebben wij ook behoefte aan relaties. Niet voor niets zijn er zoveel netwerkbijeenkomsten om elkaar te ontmoeten. Hoewel je daar ook de ondernemers treft die zonder connectie te maken direct hun visitekaartje in je handen drukken (ja, serieus…), zijn er genoeg collega ondernemers oprecht op zoek naar samenwerking. Waarom zijn die relaties zo belangrijk en welke samenwerkingen kun … Lees meer…

Maak het persoonlijk

met Geen reacties

Waar koop je eerder iets? De website waar de enige persoon die je op beeld ziet het typisch breeduit lachende meisje is met een headset op (dé standaard customer services stockfoto) of daar waar je het gezicht achter het bedrijf ziet? Met een foto van de eigenaar of zelfs met voor iedere collega van de customer service een plekje mét foto op de website? Precies! Maar waarom maakt dit zo’n verschil en hoe maak je jouw bedrijf persoonlijker?   Een … Lees meer…

Bekijk je ontwerp van een afstand

met Geen reacties

Ken je dat je ergens uren mee bezig kunt zijn en er helemaal in op gaat? Helemaal heerlijk om te werken vanuit inspiratie. Maar grote kans dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Je verzandt in details. Figuurlijk gesproken; je bent zo bezig met de puntjes dat je de i’s zelf niet meer ziet, laat staan andere letters. Dan is het hoog tijd om afstand te nemen van dat waar je mee bezig … Lees meer…

Kies een leesbaar lettertype

met Geen reacties

Lisette, eigenaar en senior media designer van onze studio, houdt van noodlesoep. Je weet wel. Van die kant-en-klaar-zakjes. Een lekkere oppepper als je er al een hele ochtend ontwerpen op hebt zitten achter je iMac. Pas geleden had zij weer een soepje mee naar kantoor. Maar wat lees jij als je het zakje op deze foto ziet? Precies ja! Die H lijkt wel erg op een N. En met een beetje creativiteit lijkt de inhoud van het zakje eerder een … Lees meer…

Bedenk een gave winactie

met Geen reacties

Een haat/liefde verhouding hebben wij ermee bij Studio Rodenhuis. Winacties. Aan de ene kant word je op je tijdlijn overspoeld met ondoordachte (en soms ronduit irritante) winacties. Aan de andere kant is het een geweldige manier om nieuwe mensen te bereiken en oprecht iets leuks te doen voor je volgers en klanten. Maar dan moet je het wel goed doen. Je weet wel. Een écht gave winactie. En dit is hoe jij dat vanaf nu doet: Doel winactie Denk als … Lees meer…

Stay positive!

met Geen reacties

Als je werkt met klanten is het belangrijk dat de sfeer goed is. Als iemand zich prettig bij jou voelt, kan hij zich openstellen en versterkt dat jullie band. Zelfs als je een minder makkelijk gesprek moet voeren met klanten, kun je dit positief insteken.   Jij bent jouw eigen visitekaartje Een goede band is de basis van een goede samenwerking. Dat is vanaf het allereerste moment dat je een klant ontmoet. Naast jouw geprinte visitekaartjes ben jij natuurlijk zelf … Lees meer…

Laat je persoonlijke smaak niet de overhand nemen

met Geen reacties

Jouw product of dienst is zonder enige twijfel dé beste oplossing voor jouw klant. Maar voordat jouw klant de keuze maakt jouw product te kopen of van jouw dienst gebruik te maken, zal het eerst bij hem of haar in de smaak moeten vallen. Want als zij eraan voorbij lopen is dat niet goed voor jouw business. En daarbij wil jij jouw klant niet verder zien struggelen terwijl jij de gouden oplossing voor hen hebt! Aan jou dus de schone … Lees meer…

Onderzoek je doelgroep

met Geen reacties

Iedere ondernemer weet: ondernemen draait om je klanten. Zonder klanten geen bedrijf. De belangrijkste vraag voor jou als ondernemer is dus hoe je ervoor zorgt dat jullie je klanten aanspreken. Een van de essentiële stappen om klanten aan te spreken is weten wat hun behoeften zijn. Dat vraagt van je om je doelgroep supergoed te kennen. Dus hoe onderzoek jij jouw doelgroep en hoe kan jouw vormgeving ervoor zorgen dat je hen aanspreekt?   Weet waar je klant naar op … Lees meer…

Stel de juiste prioriteiten

met Geen reacties

In een vakgebied waar we veel met deadlines werken is het belangrijk om alles goed te plannen. Welke taken moeten er gedaan worden en vooral ook, wanneer moet het af zijn. Het is dan niet handig als je overladen bent met zoveel taken dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je wilt immers dat die belangrijke klus écht af komt en dat er niet ongemerkt veel tijd en energie gaan zitten in randzaken. Tijd om prioriteiten te … Lees meer…

Nayota’s stage

met Geen reacties

Loop je stage bij Studio Rodenhuis? Dan mag je daar ook altijd even over vertellen. We laten ons stagiaire Nayota aan het woord: “Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Nayota Hursepuny en ik ben student bij de opleiding Grafisch Mediavormgeving niveau 4 op Landstede Harderwijk. Momenteel zit ik in mijn laatste (4e) leerjaar waarvan ik het eerste halfjaar doorbreng in de beroepspraktijk. Op dit moment zit ik in mijn laatste week van mijn stage bij Studio Rodenhuis. Voordat … Lees meer…

Verzamel papiersamples

met Geen reacties

Stel, je hebt een supergaaf ontwerp voor jouw flyer/folder/visitekaartje/etc. gemaakt (of laten maken) en dan is daar nu de volgende stap: naar de drukker. Maar… je hebt hier niet zoveel ervaring mee en hebt geen idee wat je kan verwachten. O jee! Er gaan allerlei vragen door je heen: Gaat mijn ontwerp straks op papier nog wel net zo gaaf zijn als op het scherm? Wordt het een pronkstukje of misschien wel een slap vodje? Past het wel bij wat … Lees meer…

Maak gebruik van een huisstijlhandboek

met Geen reacties

Wat is het? Als je een huisstijl hebt of er net één hebt laten (her)ontwerpen, dan is het natuurlijk ook heel fijn als deze overal op toegepast wordt zoals het is bedoeld. Je wilt immers een sterke merkbeleving en daarbij is het zeer belangrijk dat deze consequent gecommuniceerd wordt. Een huisstijlhandboek helpt jou daarmee. Dit biedt namelijk regels en richtlijnen voor de correcte toepassing van jouw huisstijl. Zo voorkom je bijvoorbeeld dat er een font gebruikt wordt die verder niet … Lees meer…

Check de concurrentie

met Geen reacties

Zo spring jij eruit tussen jouw concurrenten Daar sta je dan. Je hebt een super leuk product of een geweldige dienst. En je bent klaar om jouw markt helemaal te veroveren! Maar heb jij al wel eens nagedacht over de andere spelers op het veld? Zeg maar: jouw concurrent… Om succes te hebben als ondernemer moet je een plek veroveren op de markt. Maar hoe val jij op tussen de concurrenten? In deze blog vertellen wij je hoe je jouw … Lees meer…

20% korting op ALLE branding packages

met Geen reacties

WAUW! Zo’n MEGAKORTING krijg je in heel 2019 nooit meer… In de hele maand januari krijg je bij ons 20% korting op ALLE Branding Packages. Ja, dat lees je echt goed 😀 Ben je dus net een nieuwe onderneming gestart en kan je wel een goede huisstijl gebruiken? Of werkt je huidige huisstijl niet meer voor jou en wil je alles eens goed op de schop gooien om deze krachtiger te maken? Grijp dan NU je kans! In de rest … Lees meer…

Maak een moodboard

met Geen reacties

Dit kan zijn voor het creëren van een nieuwe huisstijl, maar ook voor een los project. Ga los op Pinterest of pak ‘ouderwets’ de schaar erbij. Met de juiste verzameling beelden kan jij jouw visie helder krijgen en dit maakt de verdere uitwerking makkelijker.   Wat is het? De naam zegt het al: een moodboard is een sfeerbord. De bedoeling van zo’n bord is het visualiseren van het gevoel, van de sfeer. Dit kan je doen met woorden natuurlijk, maar … Lees meer…

Kerstkaart 2018 Elsjeviederelsje

met Geen reacties

In de drukke periode voor de feestdagen hebben we veel mooie dingen mogen maken, waaronder deze prachtige kerstkaart voor Gastouderopvang Elsjeviederelsje.   Bekijk de opdracht HIER in onze portfolio

Wees jezelf

met Geen reacties

Zo laat je jouw merk matchen met jouw stijl  Het maakt niet uit of je als fotograaf gevraagd wordt om op te treden voor die excentrieke bruid, in die speciale stijl die alléén jij kan. Of dat je bekend bent om jouw geweldige kwaliteiten als bloemist die al die ingewikkelde bloemstuk-voorbeelden van Pinterest moeiteloos zelf kan creëren. Eén ding is zeker: jouw klanten huren jou in vanwege jou en jouw stijl! Als wat jij maakt of doet jouw merk is, kun je niet wegkomen met een huisstijl waarin jij niet te vinden bent. Want dat … Lees meer…

Kidsbrochure 2018/2019 Theater ‘t Voorhuys

met Geen reacties

Laatst hebben wij een supergave kids-brochure mogen maken voor Theater ‘t Voorhuys in Emmeloord. 12 pagina’s vol voorstellingen, kleurplaten en nog meer leuks. We hebben veel plezier gehad in het maken van deze opdracht. Naast de vormgeving hebben wij ook het drukwerk verzorgd. Klik hier om de gehele brochure in ons portfolio te bekijken

GRATIS* agenda bij iedere order

met Geen reacties

Wij hebben een fantastische actie voor jullie 😀 Vanaf vandaag t/m 31 december krijg je namelijk een GRATIS agenda 2019 t.w.v. € 19,90 bij iedere opdracht van € 275 of meer*. Deze superleuk vormgegeven agenda is niet alleen handig voor het bijhouden van al je afspraken. Maar staat ook boordevol tips over o.a. vormgeving, marketing en communicatie. De agenda heeft een harde kaft en door zijn formaat van 15 x 15 cm past hij ook nog makkelijk in je tas. … Lees meer…

Vacature: stagiair marketing communicatie

met Geen reacties

Stage lopen bij het leukste upcoming ontwerpbureau van Lelystad? Wij hebben plek voor een stagiair marketing communicatie.

Vacature: stagiair grafisch vormgever

met Geen reacties

Stage lopen bij het leukste upcoming ontwerpbureau van Lelystad? Wij hebben plek voor een stagiair grafisch vormgever / media vormgever.

Naamswijziging

met Geen reacties

Tadaaaaah!!!! Het is eindelijk zover. Na maandenlang brainstormen en wekenlang (tussen de reguliere opdrachten door) keihard eraan werken mogen we nu dan de grote verrassing onthullen! Lucky Cat Creations heet vanaf vandaag officieel: Studio Rodenhuis! Een full service ontwerpbureau waar je terecht kan voor alles rondom: • branding • grafisch ontwerp • illustraties Je kan hierbij denken aan: • merkontwikkeling/-positie/-strategie • huisstijlontwikkeling • reclame & campagnes • promotiemiddelen • webdesign • drukwerk Eigenlijk precies wat we al deden, maar nu … Lees meer…

Altijd ons laatste nieuws (+ nog meer leuks) in je mailbox?